ROI på sociale medier

Posted 2 CommentsPosted in Strategi

Taler vi stadig om hvordan man skaffer return on investment (ROI) på sociale medier? Jeg vil gerne sætte perspektiv på organisationens ROI, når i bevæger jer ud på de sociale medier. Men sagen er den, at der findes masser af dokumentation for ROI på sociale medier – det er bare toppen af isbjerget. Vi bliver […]

Fremtidens marketing er relationsbaseret markedsføring

Posted Leave a commentPosted in Strategi

Lad mig slå fast med det samme – Fremtidens markedsføring ER relationsbaseret markedsføring! Vi har i alt for lang tid, vænnet os til at forstå markedsføring som en statisk uforanderlig størrelse. Sandheden er bare, at vi alt for sjældent stopper op, vurderer – og ikke mindst tør at udfordre klassiske forestillinger om markedsføring. Vi har bygget […]

Hvad er Klout? (og hvad skal det bruges til?)

Posted 3 CommentsPosted in Strategi

I starten af 2013 hoppede jeg med på den såkaldte popularitetskonkurrence på nettet – Klout! Men hvad er Klout? Og hvad skal platformen bruges til? Klout er et medie der udregner en klout-score mellem 1 til 100, der skal indikere hvor indflydelsesrig hver enkelt bruger er på de sociale medier. Ved at analysere aktiviteter på Facebook, Twitter, LinkedIn, […]