Fremtidens marketing er relationsbaseret markedsføring

Skrevet d. 12. mar 2014 af David Ledstrup i Strategi

Lad mig slå fast med det samme – Fremtidens markedsføring ER relationsbaseret markedsføring! Vi har i alt for lang tid, vænnet os til at forstå markedsføring som en statisk uforanderlig størrelse. Sandheden er bare, at vi alt for sjældent stopper op, vurderer – og ikke mindst tør at udfordre klassiske forestillinger om markedsføring. Vi har bygget samfundet – og ikke mindst bureauer og uddannelser, op omkring forældede teorier og tanker, om hvordan vi får mest ud af vores reklamekroner.

Relationsbaseret markedsføring

Med de sociale mediers indtog, er vi midt i en markedsføringsrevolution. Alt for få har fået øjnene op for, hvordan vi håndterer den nye generation af forbrugere – den forbundne generation.

Ovenstående video guider dig igennem de regler, der gør sig gældende i en ny tid, hvor vi tør at starte samtaler og skabe relationer med vores målgruppe. Jeg håber at du bruger et par minutter på, at sætte dig ind i disse regler og ikke mindst de redskaber der skal anvendes for at navigere i en ny markedsføringsorden – en tid med sociale medier, en generation der taler sammen som aldrig før og en ny måde at forstå, hvordan vi rækker ud til vores målgruppe.

God fornøjelse!

Find mig på twitter og andre kanaler for at få flere tips og råd omhandlende sociale medier og digital markedsføring.

Gå ikke glip af værdifuld viden - direkte i din indbakke.

Skriv dig op til den slags nyhedsbrev, du glæder dig til at modtage... hver gang.

Afmeld dig når som helst. Din mailadresse vil blive brugt til... Ja, at sende dig nogle gode mails - og selvfølgelig til at målrette relevante budskaber og annoncer (kun fra mig) på sociale platforme, som f.eks. Facebook.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *