Sådan skaber du (rigtige) relationer på sociale medier

Skrevet d. 21. jul 2014 af David Ledstrup i Strategi

Vi hører det ofte for tiden – det kan ikke svare sig at være på de sociale medier, med mindre man betaler sig fra det. Jeg er egentlig ikke uenig i, at enhver professionel tilstedeværelse på de sociale medier, bør bakkes op med et markedsføringsbudget – men jeg er også af den klare overbevisning, at hvis man skal have det maksimale ud af de sociale medier, bør man anvende dem til det de er skabt- og er bedst til… samtaler og relationer.

Dette indlæg er en del af et eksternt blogindlæg hos socialemedier.dk – klik her for at læse videre…Relationsbaseret markedsføring

Gå ikke glip af værdifuld viden - direkte i din indbakke.

Skriv dig op til den slags nyhedsbrev, du glæder dig til at modtage... hver gang.

Afmeld dig når som helst. Din mailadresse vil blive brugt til... Ja, at sende dig nogle gode mails - og selvfølgelig til at målrette relevante budskaber og annoncer (kun fra mig) på sociale platforme, som f.eks. Facebook.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *